hej pluttisar.. ...

hej pluttisar..
säffle idag då. mötte upp amlin på herrgårn och var med henne på IV, fick sitta i ett eget rum och nörda dator i ca en timma.:P kuuul...xD sen så tog vi cykeln hem till mallan och hon lagade sin goda mat. jag tror faktist hon ä kung i köket..:D jätte gott!:) sen så lämnade jag henne och stack till stan och mötte sandra och Nina..:D så vi satte oss på sibylla och tog en cola och prata skiiit..(: trevligt! sen fick jag kila upp till höglunda och vänta på bussen.:P ska säga er det att jag hade mina nya sandaler till säffle idag igen( som jag hade sist med) och precis som sist då så fick ajg världens skavsår så börja blö om mina "små" fossingar. haha kasta dom sandalerna kanske? haha ne me love! ska man vara "fin" får man lyda pin..:D
när ajg kom hem kastade jag mig med täcket i högsta hugg och la mig och sov, sen vaknade jag av att mamma hade kommit hem och laga tacos så det stod på bordet färdigt! inga fel!!
nu blir det slapp, ska nog gå ner till konsum och införskaffa mig Mycket godis.. sen kommer sandra då:P ikväll blir det sängen tidigt. åka 6-7 i morgon som sagt..

puss
Du får gärna glo ögonen ur dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0