Nytvättade VITA byxor.

Tisdag: Hoppade över idrotten och tog mig lite sov morgon och sov till halv 12..:) riktigt gott att sova ut, somnade tilloch med runt halv elva i måndagskväll. även fast jag sov så mycket så var jag hur sleten som hellst under dagen. Jennie tränade permanent på mig;) snyggt som tusan blev de. efter skolan gick jag upp till mig. sen ner till stan igen och köpte med godis och mat , sen åkte jag upp till LÄtt och städade och grejja. sen gick jag och mötte henne ( hon hade  vart i bfors underdagen;)):P
sen blev det mys hemma kollade tven, och även denna kväll så läste lättis för mig så jag somnade;) hahaha hon ä gooo<3


ja idag blir det nog mest slapp, har frisör nu, jobbar ikapp allt vi ligger efter med. så ska försöka ta tag i lite grejjer nu.
senare så blir det träna och sola.:) gott

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0