ok kväll

var hela dagen med nörsken, sen kom lättan vid två typ:P gjorde litte skivor och bara satt och slappa hela dagen. sen vi 7 halv åtta drog vi till åmål och hämta lite dricka, sen åkte vi ner til bäckefors, granbacka. var inte värst ös där:P bara massa raggare överallt så vi bestämde oss ganska snart att vi skulle åka till Torgny i Ed ist:P åkte vilse lite grann:P hah men hitta ut i skogen tillslut. jag va för full och ville inte gå in utan lämnade nörskas och Lätt där:P haha så åkte vi hem. åkte in i åmål först så jag fick min pizza, underbart var de:D sen hittade vi en full wass efter vägen så vi körde hem honoch så. sen åkte vi hem till svanskog. var väl hemma vid 3 halv 4. sov hos syster. så jag vaknade vid 8! när vå sötnosar klättrade upp till mig i sängen och skulle ligga och mysa med mig, men somnade om och vakna igen vid 12.
idag blir de bara lugnt hos syster, hjälper dess me lite läxer:D duktig som jag ä. Ingen skola i morgon och de ä gött!:D
Nu ska jag gå ner i solen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0