patetiskt .

Fredag: Kom till säffle vid 5 någongång, träffade robert en sväng sen åkte jag vidare till Malin och gjorde mig i ordning och käka llite god malin mat..:D sen vid halv åtta gick vi upp till Bobban satt där och drack lite, senare kom Liedberg och vi åkte ut och åkte på stan lite. kan tala om för alla att det blev lite väl mycket för emelie! haha s skämde ut oss ett par ggr men va faan hahaha. Hände även en händelse under kvällen så nu är man polisänmäld. jag står för vad jag gjot men tänker fan inte ta på mig de du gjort!! ska jag fan säga dej, mesig är du! menmen.
kom hem runt 4, malin och Nörskas sov här.
lördag: malin vaknade halv 8!!! och då vaknade vi med, haha.. riktigt bakis så hände inte värst mycket. sen på kvällen åkte vi till säffle, hann väl vara där i ca en halvtimma innan en sur mammi hämtade mig;) haaahha

Puss på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0