Rudskogen, Norge

fredagen kväll tillbringade jag helt ensam! och det var jätte skönt. sandra var uppe en liten sväng men det räknas inte..:P gick och la mig ganska tidigt, men när klockan ä 3 kommer en Malin in klampades hos mig..;) då hade hon hittat en svanskogsbil som skulle till svanskog så hon åkte med dem till mig, så då var vi vakna en sväng och tjöta.sen sov vi i 2 timmar eller något så gick vi upp och gjorde oss i ordning vid 6..:P
sen vid 8 ringer en full jonas och ä redo att åka.:P han jävla dååren hade ju fets hela fredagnatt han så när han vaknade var han fortfarande full! haahha idioten..:P
så vi fick ju häve i oss ett par groggar jag och malin så när vi kom till årjäng så var iaf jag ganska så full redan:P haha bilresan dit va skit rolig höll igång som fan..:D när vi kom dit var man full och glad och allt var trevligt, men efter ett par timmar i solen utan vatten eller vindpustar så mådde man inte såå himla gott ska ajg lova.:P hade börjat bli nykter och huvudvärk så just då önska man ju bara att man hade höllt sig hemma alltså:P hah men tillslut åkte vi hem och i hade äntligen råd att köpa mat när vi kom till sverige..:P HAHA så de blev ganska bra tillslut.
sen blev det en ragg till Säffle & sen till åmål. där blev det bråka sen hem till svankog, var på lite paarty i strand i några timmar sen åkte i till åmål igen. träffade lättan och Andreas en sväng..:D sen vidare till säffle och ut på näset till malin tror ja.:P ahah sen in till stan igen och massa mas.:P sen vid 3-4 var vi iaf i säng. nästan 24 timmars drickande;) haha gissa om vi var sletne.:P sen vid 9 ringde klockan och det var bara att gå upp och göra sig i ordning för jobb.:P åkte men sandra till donken och käka bakiismat vid 11 sen satt vi där i solen med therese en timme, sen började jag jobba..:8 inte ett dugg pepp bakis ochhur underbart väder som hellst..:/ typiskt..! men fick sluta 1.5 timma innan så ajg ska inte klaga. så då gick jag till Kusin och hälsade på henne i henns nya hus, sen mötte jag malin och theres & grabbarna nere vid sibylla så satt vi där en stund i solen. sen åkte jag hem till svanskog..:) hoppade in i duschen sen på cykeln till farmor..:D blev de mys där med familjen så ajg har precis komit därifrå..:P
nu blir det verkligen sängen! inte många timmars sömn denna helgen inte!
jag ä TRÖTT!

god natt..
du ä underbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0