sjuking, idiot & Dåligt humör!

Hemma från skolan idag, ont i huvudet och magen så kände jag behövde en slapp dag. har slappdagar jämt i skolan egentligen men idag ville jag vara hemma, sova ut lite. så jag har nyss vaknat. ska väl försöka orka gå bort till konsum och handla lite mat, värsta är atyt jag kommit in i en liten dålig fas igen så jag är aldrig hungrig bara mår dåligt! de vill vi ju inte.:P  sen vid typ 6 kommer Malin ner till mig..:) det gillar vi. så ikväll blir de mys med henne, sen hänger hon med till skolan i morron..:D

igår fick jag reda på en grej somgör mig fruktansvärt förbannad, hur kan du.? jag är så fruktansvärt glad över mig själv att jag gick där ifrån i söndags, sa nej och gick!!!! fy fan...Vem fan har du blivit? snart kommer du fan inte ha någon vid din sida, var rädd om henne och behandla henne rätt förhelvete! Jag, JAG tycker synd om henne. hon verkar vara en smart tjej, men nu börjar jag tvivla. usch hoppas hon inser inom kort tid. du är fan inte värd henne... men de här har inte jag med att göra, så ska inte lägga mig i egentligen, men har lite me mig att göra oxå så därför, glad jag inte gjordenågot iaf ska du veta! tänk förhelvet med något annat än den där nere.
Och Kalla fan inte mig otrogen fitta och grejjer, du är ju precis lika dan själv nu? idiot!!!!!!

alla förstår att emelie är på dåligt humör idag, blir så grini. menmen, bara att skita i och skratta åt. för de är ju inte jag somblir illa behandlad längre..:) de får vi vara glada och tacksamma för..:D haha nej nu ska jag faktist kila till coopan och handla lite till ikväll, så iaf malin får lite mat, mig blir det väl inge för..:( skit!

Humör: På Botten.
Outfit: Mysbyxor, och täcke;)
Gjort: Sovit till nu.
Planer: Vänta på malin, umgås me henne..:)
Ser på: youtube klipp
Lyssnar på: Svenne banan;)
Läser: ingenting!
Dricker: juice
Äter:  Inget..:/
Bästa: Malin kommer..:)
Sämsta: Mår dåligt

Kommentarer
Postat av: isprinsessan

va händer?

2009-05-14 @ 12:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0