valborg

torsdag: dagen spenderades i kstad med sandra, liedberg och Robert. shoppade rönt och muppa.:) sen en SNABB biltur till åmål där jag hoppade på bussen till b-fors, kom dit och träffade flickorna och vi handlade grillgrejjer för kvällen. sen drog vi hem till carro och fixade i ordning oss och startade grillen, sen kom massa folk. kvällen var trevlig och mys..:) tack för en bra dag flickor och pojkar.:)
Fredag: vaknade hos lättan, vi dega i solen en sväng sen gick vi Fram (haha) till b-fors och hämtade mina grejer hemma hos carro. sen tog jag bussen till säffle, så klart tappade jag bort mitt buss kort! 640 kr åt helvete! :( så typiskt mig så nu har jag ångest över de, aldrig att någonting kan gå som man vill! börjer bli väldigt trött på precis allt!!
väl i säffle iaf så gick jag hem till malin, gjorde oss i ordning sen gick vi upp till robert och satte oss,slappt så vi förflyttade till emil ganska snart. inte värst röj där heler men de var gött å bara slappa faktist:P jag och Emil hann även med att vara ute och åka kebab räser, ahahahaha! sen ringde jonas så jag och malin åkte med dem en sväng sen åkte jag med jonas hem till svanskog, gick till nytomt och satt där en stund sen fick jag med mig en andreas hem. så vi låg och tjata halva natten.
Lördag: vi vaknade väl typ halv tio redan, malin (som hade tage sig till svanskog under natten;)) ville leka så hon och nörsken kom runt 11, senare skulle vi grilla hemma hos nörsken . vi köpte allt så vi hade sen när vi väl skulle starta grillen så hade vi ingen! haha så det blev att steka i stekpannan istället, lika gott de;) haha

en bra helg.puss

ja tycker du är oerhört mes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0