(Y)

var hos syster hela dagen igår..(:
när jag kom hem var ajg helt slut och somnade jätte tidigt, sen skicka mallan sms vid 12 att hon vill festa. hahah^^ sen va jag vaken ungefär hela natten..:/ så nu är jag ap trött. jag är sjuk oxå!:( orkar inte bli det just nu. menmen, jag är ju bara max hes och lite ont i halsen så jag ska nog klarar mig;)
Sitter just nu och väntar på min kära vän nörsken som ska komme hit en sväng. sen ska ajg träffa sandra och åka med henne ner till åmål och hämta hennes student klänning..:D så blir det säkert en glass i det sköna vädret..:D

Ha en bra dag, för det ska jag ha..
Jag saknade dig i natt..:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen saknar dig haha

2009-05-25 @ 14:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0