beroende framkallande?

det är så typiskt mig att jag blir beroende av grejjer jag gör, tex spel. under ettan nördade jag ( och inte bara jag!!;D) Icy tower, nu har jag hittat ett nytt nördar spel som jag spenderar mina dagar med, och de är bouncing balls på facebook:P haha jag kan inte sluta spela det, inte ens nu när jag är trött. igår satt ajg och hjärtat uppe hela natten och tävlade mot varann, och vet ni vad jag är bättre än linus. och ändå suger jag verkligen! jag tar mig till "level4" kanske sen så är det stopp jag tar mig inte högre, men de blir inte tråkigare för de, utan jag testar bara om och om igen. nu tänkte jag spela engång till sen sova, jag behöver det! Puss är de något fel på blogg.se idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0