ensamhet tack

igår efter skolan så åkte vi ner till stan och handlade lite gott,
sen hem och kastade mig i sängen, mörkläggde runt min säng och låg och käka ostbågar och mådde bra.
somnade runt 6, vaknade till lite vid halv 8. sen somnade emelie som en stock igen och vaknade vid 7 i morse när alarmet ringde! 
Sånt GILLAR vi. gott att få 13 timmars sömn. så i morse så var jag pigg och redo för 6 timmars tråkigheter i skolan. 
just nu är det svenska som gäller, håller på med något projekt. 

efter skolan ska jag ner till Magdalena och greja naglarna.(: 
sen hem till mig och älskling och ha en egen kväll, läsa på frisör prov och städa.
tänkte vara där i natt, älskar våran säng och att sova själv. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0