Försovning & Säffle

vaknade nu, orkade mig inte upp i morse.
så nu ska jag springa över och göra mig i ordning, drar ju till säffle efter skolan.. öööh!
drömde till och med om skit staden och vaknade helt varm stressad och grina! jag gillar inte säffle.
tycker ni kan skaffa er ett liv där uppe ist för att åka runt i era hörkne bilar, va ser ni för någon?? nått kul??
ja ska inte säga något, jag har med åkt runt där, men fan inte heelt själv eller i sällskap med någon bara för att åka omkring! när jag gjorde de så var jag 14 år och tyckte de var coolt, har växt i från de nu. men vissa växer ju aldrig till sig. visst har jag druckit och åkt runt, men då gör man ju fan nått!
men de är inte lätt att inte ha några kompisar, då får man nog åka runt där ist..(: 
nog pratat om SKIT!

jag lämnar datorn hemma, orkar inte bära runt på den.
ha en bra dag, kväll & natt 
Puss..

Ja,Jag vet att ni kommer bli sur. men denna gången kan ni ju passa på att visa att ni har växt till er lite då och kommentera med era namn!(: om de nu existerar i er värld..

Kommentarer
Postat av: Sambon

Stå på dej! :D HÅLLER med till 100% !!de har INGET liv och håller fast vid de som de gjorde de senste 10-20åren, man får ju skaffa sig ett EGET liv !

2009-11-05 @ 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0