Fredags mys

åh äntligen slutat och kan mysa ner mig i soffan och njuta av en underbar fredag!
i morse så var det sovmorgon som gällde, Men Sötis Jennie kom vid 10 ungefär och hälsade på.:)
blev lite käk och kortspelning, sen ner till maggie och kolla in fågeln. usch vilket tråkigt djur!:P
jag vill ha djur som är kelsjuka:) en fågel känns ju inte såå gosig?? ;P 
sen vid halv 12 var vi i skolan, började med att rulla permanent och sedan kam och sax. 
ganska seg eftermiddag men ändå helt okey!
nu ligger jag i soffan under täcket och väntar på att älskling och anders ska komma.
ska åka er och köpa en stor godis påse sen:) så ikväll blir det bara lugnt mys framför tven=)
iaf för mig,pojkarna ska ju säkert ut dom.. 

Vi hörs senare, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0