klipp, klipp

gud vad denna daen har gått segt!
ta livet av mig den som vill. vill bara att klockan ska bli 21, så Dh kan börja.
sen ska jag gå och lägga mig, är riktigt trött!

idag har jag tänkt mycket på julklappar.
jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon och jag har ingen aning om vad jag vill ha!
eller ah jag hittade en grej på blocket igår, en rosa Saab 9-5! åååh, den var så perfekt!:( 
men de är väl bara att drömma vidare.:P 
jag och Linus hade tänkt bjuda med mamma och pappa till Göteborg och gå på "jul på liseberg" och så men de kunde inte dem eftersom dom jobbade varje dag ända till julafton. så de sprack ju de med.
jag gillar inte jul, jag blir bara stressad och fantasi lös!




MUMS!!
:(

Puss E♥







Kommentarer
Postat av: City

Hejsan!

Jag är en av Sveriges nästnästnäst största bloggerska =)



Jag har en liten frågestund i min blogg så skulle vara väldigt trevligt om du ville ställa en fråga =)



kram på dig / C

2009-11-24 @ 19:02:04
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: matilda

julen är mysig när man är barn :)

2009-11-24 @ 19:08:21
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0