Nudlar

God morgon!
vaknade ganska sent idag med, hostar ju och ligger uppe hela nätterna.
inatt var de fan värst, tror lungorna inte var långt ifrån uppe ett tag. usch va ont!
och nu under dagen har jag hostat blod, så nu ska jag in till sjukhuset vid 17.20.
då ska ja ta bakdörren vid sjukhuset, och sedan kastas in i ett enskilt rum! nu ni är dom rädda för Emelie.:P
har fortfarande feber oxå. blir bara värre och värre den här skiten! får hoppas de blir bättre efter idag.
så de är väl de jag ska göra idag, spendera flera timmar (brukar de alltid bli!!) på ett grått sjukhus.
men om jag kanske har tur så tar dom in mig först? jag är j lite av ett nödfall:P vi får se!



svininfluensan HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0