Poker face!

låge och sovit hela dagen, var uppe en sväng och käkade lite, sen somnade jag igen.
älskling har ju vart i säffle hela dagen, så fanns ju inge bättre att göra!
vaknade till Liv lite efter sex, jag och älskling åkte och handlade.
eftersom Linus hade bestämt sig för att bjuda oss allt på Taco under kvällen.(:
sen så åkte jag med Mamma upp till Linda en sväng. busade lite med tjejerna.
och jag trro ajg har lyckats, för när jag kom så ville dom grejja håret och
dom ville ha en sån frisyr och en sån och en sån.! dom gillar frisöryrket.
(Y) tummen upp helt klart.:P innan jag åkte hem la jag dem och läste saga.=) 

och nu hemma underkvällen har vi haft Taco mys och poker spelande:)
Mamma vann över oss alla, så nu har linus gått in och lagt sig lite sur! haha
så nu blir det kvällen, upp tidigt i morgon.:) åker Till Uddevalla vid 12:) gott.

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0