seg Lördag!

vaknade runt halv ett, då mamma ringde och väckte oss alla.
typiskt?! jag som åkte där i från för att få sova ut! haha.
men idag var hennes anledning "jag måste ju se så du tagit medicinen" haha aja säkert:P
så vi hoppa de upp och gjorde oss i ordning, sen kom lättan så vi åkte ut till Torp.
Hittade julklapp till mamma, det fick bl ett litet "smink-set" en sminkväska, med puder, puder borste, kajal och ja hur fan stavas "rouge" hmm??? hahah, ah men ni fattar? och sånt i.:) ska ven köpa Bobbys hårprodukter till henne, men de fanns ju inte på Torp utan får gå ner till stan i morgon ist.(:
Till lillebror blev det en SVEA-mössa.:) ah sen blev de inga mer julklappar. svårt!
hittade en födelsedagspresent till Mirre som fyller 12år idag.(: Grattis till henne.:)
hon fick rosa rosett örhängen sen några andra örhngen med.:)

hittade så klart lite till mig själv oxå.:)
ett par pyjamas byxor, eftersom jag lever i mina andra så är dom helt slitna så de behövdes!:)
och jag hittade oxå en SVEA-mössa, och örhängen svarta rosor!=)
ah de var väl de? lite smått & gott.

Nu blir det lugnt, ska åka ner och köpa lite gott och sen bänka oss framför tv och ta det lugnt. Lättan kommer sen så ska vi bada.(: thihi
Linus köpte Air hockey så de spelas just nu!:) Kul! dock förlorade ja.:( emn å har ju dom nått att pyssla med iaf
haha


Örhängena 



Älsklings nya spel:)



Linus tvingade mig igen:P


mina gäster:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0