Bikbok.

i morse så ville verkligen inte emelies kropp till skolan, magen gjorde ondare än vanligt och kroppen var helt sliten!
men tog mig samman låg lite extra länge innan ajg gick upp och beslöt mig för att dra i väg iaf.
som tur var så hade vi lite "rest" lektion och duktig som jag blivit så hade jag allt inskickat.
så då blev det egenhårvård, snyggLisa färgade mitt hår, och det blev ju osm det blev;D men jag överlever.
sen så slutade vi runt halv 12, men jag & magda fick vara kvar i skolan eftersom jag skulle göra provet & magda skulle ner till körskolan.
provet gick skiit men va fan.. jag pluggade iaf ordentligt till detta så det känns inte så förjävligt nu efter:P
Gick hem runt halv 2, magda följde med hem till oss.(: hälsade på malin en snabbis, och hon hade varit ute på torp och köpt SNYGG jacka. så jag ringde och la undan en jag med, och ringde pappa och berättade hur fin han var i håret idag;) nej då, men snäll som han är satte han in en peng.(: jag följde med magda till körskolan. hon körde jätte bra! imponerad!
runt 4a kom älsklin & hämtade mig och vi åkte ut till torp för att hämta jackan.(: så nu har jag äntligen fått mig en svart! loveIT!
nu lagar älskling potatisgratäng, ska nog ta mig en tugga, har hållt mig så bra till min diet nu!
och det ger resultat.. 200 situps om dagen är bra för magen;D hahaha


Ha en bra kväll.
Puss
Älskar min mamma & Pappa<3


Jackan(: den ser nästan kort utpå bilden, men det är en Lång!
999:- Bikbok.;D


mumma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fin jacka vad kostade den hjittade hit till din blog när jag skulle in på men nu får en annans blog jag läsa igen för att se om du vill skriva priset

2009-10-07 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0