bio.

ja igår så åkte jag ju iväg för att kika på "Flickan som lekte med elden" med mamma, syster & moster!
filmen var riktigt bra, lite dryg. men jag tycker den var bättre än den första. 
helt klart sevärd film! sen så åkte vi en sväng till min kusin och kikade in hennes nya fina kök.
sen vidare till karlstad vägen och hämtade upp Malin, så vi hoppade av vid Mcd för att käka lite mat.(:
men vi hann inte mer än beställa maten innan vi fick rycka in och jobba lite. Stackar Malin B var själv med allt och det var Kaos! så det blir lite jobb och städning. känns bra att hjälpa till när de verkligen behövs!
efter det blir det en promenad hem till Malin och sängen! 
och i morse så vaknade vi vid halv 9 när Malins mobil ringde;D så idag så gick vi verkligen upp i tid, eller ja. vi vaknade iaf i tid:P vid halv elva sprang vi mot tandläkaren, jag skulle dit!
samma jävla mas varje gång. hatar dom... usssch.
sen blev det lunch inne på Kinan. mysigt.=) 
sen lit stros runt i affärerna. eller ah, lindex... & Expert. ahhaha
sen så gick malin på någon rygggrejjs och jag till sjukhuset... oh vad gjorde jag där??
undra;D
sen blev det en buss till åmål, träffade familjen, handlade lite mat. sen gick vi till Hörnan och satte oss.
eftersom jag redan käkat ute mat bestämde jag mig fort för en sallad!;D 
även Syster och mikael kom. trevligt att hitta på något allihopa!
Efter maten blev det Bio, IGEN. ahha men denna dagen "Bröllopsfotografen" haha vilken go film. men smala sussie slår den inte;D men den var riktigt bra!!=)

Nu så ska jag lägga mig och sova, är helt slut. 
I morgon ska ajg till min älsklings mikaela om jag så ska ta cykeln!!

Puss god natt



Anton( som enbart ä BÖG) Syster, pappa, mamma & micke <3






Kommentarer
Postat av: Sambo

HAHA andra kortet såg freddie ut som en professor :D! och din sallad såg verkligen god ut! :D

2009-10-28 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0