Fika

Dagen har spenderats mesta dels hemma i fotöljen.(:
sprang med Lättan ner till stan en sväng förut och köpte sallad på Cactus.
sen hamnade jag där, och fick vara med och kolla på vad dom i Bengtsfors gjorde i sin barndom.
Nämligen ströp varann tills man blev helt cp och borta i huvudet. och det ha dom hållt med nu hela dagen , suttit och strypt varann. hahah. och jag säger bara att det är inget för mig, usch skulle aldrig göra det, för feg!!( Eller kanske för normal???) ahha
men nu fick man ju svara varför alla är så korkade där uppe;D hahahahahah. jävla idoioter.:P
Sen så åkte jag & Mallan ner på stan och tog en fika.(: mysigt
så min dag har varit perfekt.. nu blir det Bonde söker fru, sen krypa ner under täcket.
I morgon är det mässa i trollhättan som gäller. 

Vil
Vill ha sommar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0