god morgon.

usch vakande nyss. jag som ville sova ut länga idag..
så nu ligger jag i sängen med datorn på magen, kikar runt på skor!jag vill ha mig ett par snygga lårhöga stövlar men det finns ju inga som faller mig i smaken.:P hittade ett par boots på skopunkten som jag är sugen på iaf.(: 
tänkte fråga mamma om vi inte kunde ta oss en tur till kstad på måndag.
måste ändå hem innan 20 okt och ge in papper till mcd och så ska jag ta blodprov. så det är ju lika bra att ta allt på engång och ta ledigt från skolan på måndag;D haha får se vad hon tycker om det.:P

idag blir det städa och tvätta eftersom vi somnade ifrån tvätttiden igår;D 
Ha en bra dag.
Puss E


Bootsen från skopunkten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0