plus meny eller vanlig?

ja, nu har jag typ nyss kommit hem från jobbet!
var en lugn kväll bortsett från smaget, handbollslaget och en buss;) haha
Och några FULLA eds FBK Fan;D jobbad ju me bäste Emil så det var bara kul!(:
Innan jobbet så var jag uppe hos mikaela då som sagt, tres & donke var med där, små kikade på män som hatar kvinnor, sen tog vi och gick en sväng nertill sstan, sen började j.a..:/ kul att träffa hnne en sväng iaf!=)
I LOVE her!
nu ska jag gå ner och kura ned mig bredvid mamma i soffan och ha lördagsmys! kommer somna snart.
Älskling & lillebror har pingisturnering UTE ( Kallt?!) just nu, så något mys med han lär det ju inte bli;D


 
Jag ♥ Min Jacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0