Sovmorgon

ja i morse blev det lite sov morgon..
åkte med malin & joakim som var så snälla och körde mig och lätt till skolan vid 12 ungefär(: tack för det!=)
i morse när man kikade ut så regn snöade det! och man såg vitt på backen! jag vill inte ha snö.
inte riktigt än.:( haha snö är inget för mig, jag gillar kyla men inte snö, för det blir aldrig som när man var liten nu är det bara blött och sliskigt! inge roligt helt enkelt.
tur vi slapp att gå iaf.(: 
i skolan så blev det att fixa i ordning min läggning som jag hållit på med underveckan, sen även rulla våg permanent, så nu har jag INGET efter mig i frisör! fy fasen så underbart!
under helgen ska jag försöka hinna med plugga lite matte och företagsskiten.:P och så klart träna inför proven som är under veckan! lagom rolig helg.:( jag har blivit så himla tråkig! förr var man ute fredag, lördag var allt annat än nykter och gjorde massa tokigheter. NU ligger jag hemma, tvättar på en fredag kväll, jobbar jobbar jobbar och jobbar. pluggar lite städar, köper BLOMMOR och allt annat tråkiigt ja höller på med! hahaha ge mig ett liv snääällla väl?!
fast ikväll eller i morgon kväll så ska vi faktist på bio, Bröllopsfotografen.(: den verkar så jävla gosig så den måste man se! så det är ju iaf en liten rolig grej:P



Värmland

nu ska jag vila innan tvätttiden börjar!:/
haen bra fredag, hörs kankse sen!
PussE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0