Svenska/Engelska.

usch va ajg inte är pepp för skolan idag.
bara tråkiga ämnen.
började med 3 timmar svenska, medeltiden. lika ointressant som vanligt. men jag & magda var fan duktiga!
och nu har vi lunch, snäll som älskling är så kom han med datorn till mig!=) dock måste jag lämna in den eftersom den är helt kass! så får väl se om jag får med mig den hem efter skolan, annars blir det en datalös dag.

Idag ska jag tvätta när jag kommer hem 16-18.får ta det viktigaste.
sen plugga till svenska provet i morgon, och börja kika på frisörprovet som är v 43.
sen springa ut en sväng och gå! Och i kväll blir det att sitta framför tven hela kvällen. ikväll börjar allt bra!
Mumma.


Ni gör min dag <3


Puss<3


King? ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0