...

usch på mig!
lätt ringde nyss och väckte mig, och klockan ä 11. jag tror jag somnade om ganska gott i morse:P
så idag blev det ingen skoola för mig, och tur var väl de, provet var tydligen skiit svårt!
så idag blir det ännu mera plugg, jag ska få bra resultat!
så dagen idag består enbart av tråkigheter, först nu ska jag plugga sönder om illiaden, sen kl 14-18 har vi tvätttid.
sen i mellan det ska jag göra en film analys om en sug film! men när kvällen ä här så ska jag ha gjort klart allt, för ikväll ska ajg bara sitta framför tven och må gott.(:
Solen skiiner och det är jätte varmt, inte ett moln på himlen.! underbart!
ska försöka få med mig älskling runt mottionsspåret sen en sväng oxå, vill inte gå där helt själv eftersom det ä mitt i skogen. kanske går vilse;D

PussE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0