Ge mig lite mer.

hmm, nyss vaknat från en kvarts tupplur.
hoppade upp och tog på mig träningskläder eftersom lätt agt vi skulle ner och träna idag, hade även bokat tid för solning. ringer lättis och då orkar hon så klart inte.
så nu hamnade jag här fort, sen ska ajg krypa ne rigen..:) är helt slut i kroppen, hoppas jag blir sjuk..:)
om vi är förkylda, har minsat ont i halsen eller mår dåligt får vi inte komma till skolan, eftersom allt med svininfluensan;) så idag skickades väl halv klassen hem:P men jag ä frisl som en nötkärna.:( hahah
blablabla.

idag är det faktist 1 september. hade jag faktist glömt bort..:P
jag faktist älskar att det börjar gåmot kallare tidet, längtar tills jag får dra fram vinter jackan och stövlarna!
mm. vill inte ha mycket smö men vill ha kallt!

PussE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0