Hotel Scandic Uplandia.

sitter nu uppe på hotelrummet, litet men de duger;D
har precis kommit hem från en liten sväng på stan, kollade in alla affärer jag ska dra med mig mamma till i morgon...xD stannade till på Jalla och käkade, idag fick det bli en kycklingsallad, åt ju faktist fet mat igår. så idag fick det bli nyttigt. Och de ångrar ajg inte, det var den godaste ajg någonsin ätit.
tänk att man måste åka 30 mil för att få god mat.. hahha.
nu ska ajg börja göra i ordning mig, har bara en timma på mig, sen måste vi börja åka och leta reda på kyrkan..;D funderar på om jag ska hamin svara klänning eller blommiga?
känns ju som den blommiga ä bäst, är ju inte någon begravning.
nej får bli blommig. den ä fiin.

PussE
you are my only<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0