mammsi

sitter nu hemma hos mamma.:)
och funderar på varför tangentbordeär helt åt helvete cp!:P
så står det lite kostigt är det därför.:) kom hem runt 5, åkte tillICA ch hämtade ut mitt na bredband.:)
hoppas det blir bra.:D köpte även litegoodis och fredagsmys.
sen bar ethemåt mot skogen och svanskog. fick mig lite riktigt käk, popatisgratäng.: mumma det.
så nu har ajg legat däckad i soffan, orkade palla mig upp hit endast för jag kände jag var tvungen att skriva lite;)
mn deet får bli ner  soffan snart gen och sappa runt blnd knalerna. konstigt det finns typ 1000 kanaleratt välja bland men dt är sälan dågot bra på den?
haha nej tven är inte riktigt min bästa vän, däremot datorn!;)

hoppas älksling kommer och sover bredvid mig i natt meed.
i morgon blir det kstad och shoppa.:D IKEA!! äntligen har längtat som e liten griis hela veckan.

ha det bra så länge.
PussE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0