paaaanta meera!

skolan idag gick fort, kollade bara på en film på svenskan.
king arthur sen fick vi gå hem för dagen;D så jag & lättt gick hem i stormen och regnet.
hemma så fick det bli en dusch, sen gick jag & malin ner till Willys och pantade. fick faktist ihop 33.5;D
hatar det där med att panta, usch åka på bussen med en stor påse pant. hahah.
det roligaste var att när vi stod där och väntade på bussen kom vi ju på att ajg inte kunde åka med för mitt kort börjar ju gälla efter 16:00 varje dag..xD så vi GICK med våra kassar genom hela stan. ahha
sen blev det en fika på mcdonalds. sen bussen hem.
så nu har jag precis kommit hem från lätt, gick ner och satte mig där och ugglade en sväng.=)

Nu tvättar malin, jag orkade inte...
jag sitter ist och kikar lite bra att ha kläder på H&M nu inför höst/vintern.
lönen komme rju faktist på fredag.(:



SAKNAR DIG BABE!

kom hem.:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0