säffle helg.

nu är jag tillbaka i uddevalla efter en lång helg i ett datorlöst svanskog/säffle.
så har inte blivit så mycket data kollande, och jag läste mitt inlägg från i lördags coh de var ju lite som det var;D
tabletterna gjorde mig ju lite konstig.
riktigt läskigt! blev som i en annan liten värld. hörde inte vad någon sa och var helt bliven!
fick även en ångest och blev jätte rädd medans jag jobbad.
ALDRIG mer dom tebletterna iaf, då har jag hellre ont i magen..xD

lördagen så tillbringade jag ju som sagt med mallna, vi kikade lite på stan och myste.
Sen började jag jobba halv 5 till halv 10. sen drog jag hem till svärmor Mona, hon fick köra upp mig till mikaela uppe i annerlund. blev lite party. och de var nog inte så bra att ta sig lite dricka till dem tabletterna.
HAha men roligt hade vi och träffade massa som man inte sett på ett tag!
så elt klart en kl men kort kväll. hann inte ner till tivolit men.:P

Söndagen blev det fetmat på donken med malin, sen jobb mellan halv 5 till halv 9.
sen hem till mamma med sötis;D, kollade filmen på 3an och sen blev det sängen.

sen hoppade vi up halv 5 i morse, babe körde mig till åmål och han vidare till Örebro.:(
kommer inte ses förrens fredag, men då är han hemma en vecka!:) GOTT.

Nu är det matte som gäller.
PussE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0