Willys drickyoghurt.

jobbigt dag idag!
började med att man fick ju åka hemmåt, syrran var här vid runt 11.
var hemma i svanskog vid halv 1 ungefär. jag & pappa åkte in till SÄFFLE. inte kstad.
till sjukhuset fick sitta där och vänta i 1 TIMMA. ovanligt förövrigt.
men inget kunde dem hitta, utan får vänta på provsvar någon vecka. hoppas inte det är allt för allvarligt.
jag har alltid sån otur.:/ HAha.
efter sjukan blev det lite mat på donken med pappa <3
sen kl 5 tog ajg tåget ner till uddevalla igen, kände inte för att vara kvar hemma, inge roligt att missa en hel dag frisör bara för man har ont i magen..xD

nu blir det snart greys anatomy.(:
Natta.

Jag saknar ihjäl mig på diig.<3
Love you baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0