:(

kan inte tänka på något annat än att de ska gå bra för dig.
och jag vet att det kommer bli bra, jag håller mina tummar för dig.
kämpa vidare. tänker på dig och din familj! 
alla tankar snurrar om kring och jag vill inget hellre än att du ska vakna upp
och kämpa vidare och bli bra igen.

vi kände inte varan så bra just nu, men kommer ihåg när vi var små och lekte.
du & christoffer lärde små killarna hur coolt det var med att lägga maskar på tungan.:)
hur vi cyklade om kring , upp och ner för gatan.


blir så känslig när sånt här händer.
tänker tillbaka på när jag förlorade en mycket speciell person/ familjemedlem 
i just en bilolycka. 

det är så lätt hänt:( men jag vet att du klarar det!
du är stark.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0