Måndag morgon

måndag, och Emelie är i skolan.
somnade runt 3-4 och hoppade upp i morse vid 6... mindre okey.
men ganska pigg nu ändå. tog en promenad från stan till skolan i morse tillochmed.
Nu är det religon som gäller, usch har så mycket efter mig nu så blä...
menmen bara att ta tag i det, de lär ju inte försvinna av sig själv.

Blir kvar här tills på onsdag, internetet glömde jag hemma.. kul.
Funderar över vem som misshandlade mig i helgen oxå.:P? blåmärken full hela revbenen och är helt öm i ryggen o allt...-.- vem slog mig?

Ha en bra dag!
Puss


I try to run but I don't wanna ever leave
Til the walls are goin' up
In smoke with all our memories





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0