jag har inget liv!!!

Någon som förstår dig helt? vet faktiskt inte.
Någon som du saknar? Linus, just nu
Någon som du hatar? ingen, jag bara "ogillar" ett par stycken;)
Vem kramade dig senast? syster
Vem pussade dig senast? Olivia
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? syster
Vem var hemma hos dig senast? Lätt,Felix & magda
Vem var du hemma hos senast? Syster
Har du några kärleksproblem? några.
Har du pratat med någon idag? ja.
Har du gråtit idag? lite
Har du skrattat idag? Ja


Jag:
Är singel? nej
Svär ofta? mest när jag är hemma i värmland!:P annars inte så ofta:P
Sjunger i duschen? nej, inte längre.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan?  Nej.
Skrattar åt dina egna skämt? ibland.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja, jag ska göra de fast de är farligt och kostar mig pengar så;)


Har du:
Piercingar? inte längre.
Syskon? Ja
Jobb? ja
För många vänner?  man akn inte ha för många.
Rymt hemifrån? ja, när man var liten
Färgat håret? OhJA!
Bra självförtroende? nej. inget
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
Varit kär? Ja.
Dumpat någon? Ja.
Gjort något olagligt? Ja
Somnat i skolan? Japp.
Brutit ett ben? inte ett ben , ben. men jag har brutit ben i kroppen;)
Tappat bort mig i min hemstad? ja
Sett en fallande stjärna och önskat? jajjemän
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? Jaa
En hemlighet som ingen annan vet? kanske.
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ...
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? kanske
Ätit musslor? nej du
Varit på en festival? haha, räknad bengtsfors festivalen som festival ?? HAHA
Haft ett förhållande i under en månad? nej
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? ja.



Vad:
Längtar du till mest just nu? sommaren!!!!!!!!
Ska du göra i helgen? åka hem till mina älsklingar i Uddevalla!!=).
Har du för kläder på dig? leggins & stoooor tröjja
Gjorde du igår?var i kstad, och hade fint folk på besök:)
Ska du göra i vinter?Vet inte. gå i ideé
Åt du senast? glass
Har du för mobil? en sony ericsson.
Vad köpte du senast? massa kläder
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? ja du, skrikit;)


Vem/vilka:
Slog du senast? Linus kanske:P
Fick du sms från senast? Linus
Pratade du med i telefonen senast? mamma,  precis som förut
Älskar du? vännerna och familjen
Skulle du kunna göra allt för? Min syster
Var du med senast av det motsatta könet? Felix? eller:P haha
Kan du lita på mest? jag har 4 stycken, och dom vet nog vilka dom är.<3
Vet mest om dig? Linus
Sov du tillsammans med senast? Magda:).


Allmänt:

Har du pussat en groda? inte vad jag kommer ihåg;)
Kan du hjula? nja;)
Biter du på naglarna? ja.:(
Är du EMO?  nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa, och shoppa:)
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nej
Har du sjungit inför publik? Nej
Följer du mode? nja
Är du hungrig? ja!:(
Är du blyg? nej, bara ibland ganska sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0