Uddevalla vårdcentral

ja, i morse väckte en pigg rebecca Lätt mig vid 6 tiden med ett sms om att hon inte kunde sova.
så vid halv 7 ungefär kom hon till mig!!hmm..-_- 
så då var de bara att hoppa upp, lockade håret typ i 1,5 timme sen 
blev lätt lite dålig, så fick ringa vårdcentralen, så kom ca 45 min försent till skolan!
haha fast vi gick upp i ottan!
sen skolan, hade lite frisörteori, sen skjutsade maggie oss till vårdcentralen vid halv 12.
sen tog vi en promenad hem:) 
somnade så fort jag kom hem och vaknad vid 5 att någon ringde på dörren, dock vågade jag inte öppna:P
såg inte vem de var! 
sen snabbt ut till torp, lättan skulle till Apoteket och jag handlade lite:)

nu ska jag sätta på Andra avenyn och kolla på det!:)
ha en bra kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0