Gose dag.

försov 45 min mig en smula i morse, men kom i väg ganska snabbt och kom bara 45 min sent.
uppsättningar stod på schemat, gick skit!
sen engelska, rolig uppgift tillsammans med Lättan!
sen hem vid tjugo i tre. somnade och vaknade kl 6 och då hade min söta pojkvän lagat mat:)
så jag fick potatisgratäng och kyckling serverad:) det gillas!:) 

efter det så tog jag och Lätt bussen ner til stan och gick till Sportlife.
hon skulle på pass, så jag tog en vattenmassage och väntade på Magda som kom lite senare.
sen när hon kom blev de 20 min på springbandet sen lite ben och mage.
hahah jag är så himla LAT! gud jag höll på och dö jag och bara ville hem hela tiden, kollade på klockan varje sekund och bara ville att den skulle bli halv så vi hade vart där en timma..xD haha

nu ska jag hoppa i plurret och ta mig ett bad, sen mysa ner mig i soffan framför paradise:) 

ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0