Inget liv

sitter här och kollar Paradise!
men är paus nu så gör som alla andra gör när dom inte har något liv.

Vad heter du? Emelie
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Johanna
Vart bor du? Svanskog/Uddevalla
Ögonfärg? blå
Hårfärg? brunett/ Rött
Vad använder du just nu för jacka? svart vinter jacka

SENASTE PERSON SOM
Du pratade med? Linus
Du gick på bio med? Hela Familjen
Du kramade? Linus
Du fick sms av? Linus

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det? Ja
Sagt att du gillar någon och ljugit? kanske
Sagt att du inte gillar någon och ljugit? kanske
Gråtit över en pojke? jajemän
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? haha nja
Är du ensam nu? Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? vanilla ice, just nu;)
Kör du bil? övningskör
Har du ett jobb? Japp
Gillar du att ha folk omkring dig? beror på.
Gillar du berg och dalbanor? Nej!
Har du någon piercing? nej, kanske ska tryck i i läppen senare i veckan


 




DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? ja
Sjungit? ja
Sagt jag älskar dig till någon? ja
Träffat någon ny? nej
Saknat någon? nej
Kramat någon? ja

VEM
Vill du prata med? ingen
Sårade dig sist? Jag själv
Gjorde dig riktigt glad senast? kommer inte ihåg.
Är sötast på jorden?Rebecca Lätt ♥

HAR DU
För många vänner? Går inte att ha förmånga
Förföljelsemani? nej haha
Tvångstankar? nej, eller kanske
Någon annan psykisk sjukdom? neej
Någon skada? nej
Färgat håret? ja
Brutit några ben? ja
Egen dator? ja
Bra självförtroende? nej
Kysst någon? ja
Varit kär? ja
Dumpat någon? ja

HUR
Går du? Vanligt?
Svarar du i telefonen? Ah de är Emelie.
Ofta bäddar du sängen? inte allt för ofta
Ofta träffar du din familj? varannan helg

DIN MOBIL
vad står det i ditt senaste sms och från vem? jo, jag älskar dig:) / Linus
vem ringde du senast? Magda
vem ringde dig senast? Linus
vad står det i ditt nionde sms och från vem? grejar. från Linus
vad heter dina kontakter på D? har ingen på D:P
vad har du för ringsignal?ge mig lite mer.
vad ser du om du öppnar dina bilder och tar den sjunde bilden? en håruppsättning
vad står det i ditt nittonde sms och från vem? aha, de fatta jag ju mycket av;) kom nu älskling <3 från Linus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0