Jaaa



syns inte vad de står men det ska iaf stå:

Januari: umgicks massa med Nina, åkte hit och dit och festade. (saknar det)

Februari: även då hade jag jätte kul med Nina, flyttade ut från Linus;)

Mars: Lugn månad, Elmia med Skolan.

April: Börjad färga håret blont.

Maj: Rudskogen med Mallan, Olliver & Jonas.festade väldigt hårt med Mallan den månaden;)

Juni: umgicks med Johanna dag & natt, gjorde massa dumt och älskade livet!:)

Juli: blev jag och Linus igen ♥

Augusti: bruun hårig, skolstart.

september: Bröllop i Uppsala för farbror, Linus flyttade ner till mig:)

Oktober: Halloween i högsäter!

november: köpte nytt till lägenheten.

december: mysig julmånad. julafton hemma med familjen. fest hos oss på nyår.
bästa nyår hittills, året slutade super bra!:)*

ja de var mitt 2009.
året började egentligen skit, gjorde mitt största misstag i mitt liv.
men jag hade Nina och vi hade Kul! sen gick det upp och ner, men mest så älskade jag 2009!
mycket dricka och massa dumma saker! precis som jag gillert:P
året slutade skit bra och de kommer bli ett bra 2o1o!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0