Jävligt Bra!

ojojojojojojojoj! OJ!
vilket bra nyår det blev! bästa hittils helt klart.
började lite senare än planerat;) så maten v ar klar 9 tror jag:P
haha fast drickan började vi med runt 4-5..
var ju bara flickor på middagen då och min linus såklart:) haha
Jennifer, Lätt, Carro, Eve,Jana,Aja(?)och jag! mycket trevligt och Ävvvä gjorde GOD mat!:)
sen så kom lite folk felix och hans pojkgäng;) och lilla systern oxå, diana & linn?:)
hade trevligt, gick över med Pelle till mig och malin ist. sen drog ner till stan och firade in det nya året;)
jätte mysigt, förutom attt alla var störda och sköt hit och dit. men de var nyår va?;)
sen så blev det lite fetismat för linus, vi lämnade ifrån oss lägenhetsnyckeln.
OCH ... när vi kom tillbaka var det riktigt med fest! haha halva uddevalla tror jag bestämmt;)
folk överallt till och med så ligger det en kille i mitt badkar och BADAR! och stackars turken som stod och kolla på fick då ta emot lite skit från Emelie ! tex så kläcker jag ur mig att han ska låsa dörren och få upp den andra killen ur badkaret, men han bara står kvar då skriker jag och visar på låset: "SÅ HÄR LÅSER MAN I SVERIGE!!"haha jag blir så sur lätt:P hehe USCH JAG ÄR SÅ DUMM:p
iaf skit roligt var det och dom sista personerna gick väl hem runt 5 halv 6.
nu är det bara de värsta kvar.....
all skit och allt som är i sönder:( haha glas överallt och luktar fylla och jag vill bara lägga mig ner och gråta.
fast en sak kom jag på.. det är fredag idag! kankse inte ska städa och bjuda upp folk ist;) hahaha

skämt-o-sido!
jag har iaf haft en underbar nyår med dom jag tycker bäst om!
jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Men jag va ju aldrig me på nyår ju :( Saknar dej! Hoppas du kmr under veckan :) Min nyår sög, det bästa md hela nyår va att du ringde, de sa ja te lars oxå när ja kom hem :) Hihi

2010-01-02 @ 12:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0