Ketchup

usch har tråkigt, Linus är ute och grejjar bilen.
lätt har åkt hem så kan inte gå in till henne heller:(
kanske ska smink sig och fräscha upp sig lite.
känner mig tråkig, sitter i myskläder och håret i en knut.
men känns ju ganksa ovärt att sminka sig coh de nu?! när klocka när så mycket;) 
skulle ha gjort de efter badet i morse egentligen med de orkade jag ju inte.
jag tror helt enkelt jag får vänta tills i morgon! 

förövrigt har mitt ena nyårslöfte gått bra, jag har inte käkat fet mat! 
tog bara ett par pommes av älskling då på natten vid 12 slaget. 
vi har vart duktiga och gjort hemma mat:) haha för oss är det jätte ovanligt:P
träningen däremot går inte så bra;) men i morogn ska jag ta mig en promenad och börja med 
situps igen:) iaf en bra start. dock går mitt gym kort ut sista januari. 

blabla bla!
nu ska jag ringa Linus så vi kan sätta på filmen vi ladddat ner!


min Coola vän Rebecca Lätt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0