Öppet hus!

ligger i sängen helt utslagen!
är sjukt trött och riktigt illamående. är väl bakis än:P
i morse kom ju mamma och domdå, vi åkte till skolan och jag började klippa syrran.
klippte av det kort. kort på ena sidan sen längre på andra, och FÄRGADE blont:)
blev ju inte riktigt jätte vitt, men de blev inte orange utan de blev mer naturlig blond,
så vi ska slänga i några slingor framöver. 
efterskolan blev det pizza:) sen handla på Willys så nu har min bästa mamma köpt ALLT jag behövde:)
mumma:) fick även en skurmopp och hink;) haha de ni:P
somnade runt 6 och vaknade  för inte så länge sen, men är lika trött igen så jag tror de blir sängen.
ja måste sova ut!

Puss älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0