sova tidigt

slutade visst vid 12 idag:)
gott, vi tjejer tog en ragg. sen hem till maggie blev lite kaffe & kakor.
sen körde vi Jennie och Verre till Bussen, jag och magda handlade.
åkte hem till henne igen och gjorde kycklingsallad:) och kollade på sommar med göran.
och de var ju inte alltför bra:P haha
sen tog vi och åkte till blomsterlandet, köpte ny kruka till vardagsrummet+ blomma, sen en till soffbordet, sen en till hyllan och två till köket:) jag hatar ju blommor, eller ja jag tycker det är fint när dom står där. men jag hatar att välja för jag har så dålig smak, sen vattnar jag dem ALDRIG. så jag låter dom vara fina så länge dom orkar sen när dom vissnar köper jag nya.:P
inte ekonomisk för femöre här.:P


nu ligger jag i sängen ska sova, har ju inte sovit någon middag idag så ögonen står ju i kors.

Puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0