Torsdag

Wieee har fuckning jävla körkort !!:D åh vilken frihet!
underbart skönt, och riktigt stolt över mig själv att jag klarade allt första försöket:) 
så nu kan jag släppa all nervositet och bara vara igen!
skolavslutning om en vecka oxå! underbart!

Igår kom älskling hem så vi åkte ner till Uddevalla!:)
jag körde, och de gick bara efter en del tårar! haha Linus är så känslig med sin jävla Volvo!
när jag kommer ner kommer ja på att de är ju studenten idag! så är ju ingen skola.
och ingen i morgon heller så vi kunde lika gärna ha stannat hemma i svanskog. men nej då!! hmm!
Linus åkte tidigt i morse till säffle igen, han ville inte vara kvar. jag gick med Tjejerna ner till stan och kikade alla studenter!:) Filleboy sprang ju ut:)

Nu sitter jag hemma själv, äter pizza och kikar tv.
snart kommer Linus och lillebror ner så får vi se vad som händer ikväll.

ha en bra dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0