Fredag.

Fredag och sista dagen på intensiv kursen.
usch va tråkigt. vill inte tillbaka till Uddevalla på måndag och verkligen inte till skolan.
saknar Gun redan:( haha
slutade iaf tidigt idag så gick hem till kusin, duschade och plockade i ordning allt:)
sen kom mammi och pappa så vi käkade lite mat och sen körde omkring lite:)
blev även lite kläder handlat:)och smink.

i morgon kommersläkten och firarmin 18årsdag.=)
och även mamma och pappa ska fira mig ordentligt
eftersom jag inte riktigt har tid med dem på min födelsedag.;)
Älsklingen kommer upp oxå=)kanske blir ut på kvällen i säffle. vet inte:P

nu sk jag iaf snart sova. hade ju faktiskt körlektion 8a i morse:P är ganska sleten.



GE MIG SOMMAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0