Cooowgiirl

heelt okey kväll igår..
stressade runt som en dåre till en början, men sen ordnade allt upp sig.
satt först hemma hos niklas, sen gick jag till Mickan, sen Jonas, sen mötte jag Mattias,hem till niklas igen, sen Harrys tillslut.
hamnade till slut på billerudsgatan, fick mig en ny tatuering -.- mindre okey! 
haha jaja, så livet ska vara ibland..? haha
natten slutade bra efter alla omständigheter...:)

och idag har jag varit död som vanligt:) haha
hängt hemma hos anna hela dagen med henne och mattias.
nu är vi hemma och jag dricker cider, och tycker alla är vääldigt tråkiga!

ha en bra kväll!
Puss


Vitast i säffle! fuuuul!



Halebop AHA halebop!


Lyckades hålla koll på hatten en liten stund iaf!


Snygga tjejer





hahaha! helt sårig och infekterad typ:( hoppas den försvinner!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahaha ja skulle nog aldrig ha sagt ngt om halebop;) alla fick ju de på hjärnorna:P

2010-11-27 @ 22:42:01
URL: http://jeanettelandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0