Hemtex!

good morgon!
eller ah jag gick upp för länge sen:) iaf vi 11:)

gåårdagen var lugn, blev tacos med pojkarna, sen fiilm!
hängde lite med nina.
fick även agera fylle chaufför en sväng, drog raaggen, shit vad säfffle är dött.hah
sen hem och sova på emils dåliga soffa...:/ hööm

nu har jag och jonte varit ute på stan och bränt hans pengar:)
haha 1800 för gardiner till två fönster! hahaha mööms. joonas är så bliven!
vem fan köper 2 gardiner för 1800!! ååh blir galen, menmen jag bara stod och dog bredvid och sa ingenting! haha

nu ska vi nog åka till IKEA:) jag måste försöka få ihop de här nu så de blir hemtrevligt här! :)

nog tjöötat!
ha en bra dag och kväll.
ska siitta hemma (eller ah i säffle)hela kvällen såå om nån har nå att göra så call me:)

Pusspuss

If you're not the one, then why does my hand fit yours this way



fiick låna Noelia en snabbis :)
goosnos:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0