huvudvärk

usch har jordens huvudvärk.
vart en lugn dag, först klippte jag ju moster,
sen i huset och grejjade lite och käkade middag.
sen blev det bus uppe hos syster med tjejerna:) mina gosnosar!
sen tillslut landande jag hos Ann-Christine och klippte henne!:)

nu ligger jag hemma under täcket..
inte pigg alls,kommer nog somna vilken sekund som hellst.
tomt& ensamt är de oxå.:/ fast jag klagar inte, man vänjer sig ganska snabbt att ha de ensamt:P 
OCH jag överlever, även om de är trist inimellan åt. 

haha nu är jag så där jobbit trött igen och fattar knappt själv vad jag mas skriver om:P
ha en bra kväll allihopa.

puss




I can't tell you what it really is
I can only tell you what it feels like
And right now there's a steel knife
In my windpipe
I can't breathe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0