i will always love you

Jag vet att det bästa kanske vore att bara dra
nästan gå under av sorg, att det sen skulle vara över.
men det går inte.
folk säger att det kommer ta tid,
men om ett tag då är allt bra igen.
för så säger man ju alltid. men jag vet inte.
jag kan inte sluta älska dig bara så där och glömma allt jag känner.
ibland känns det bra och jag tror att jag håller på att lyckas.
men sen så vågar jag liksom inte och sitter fast.
trots jag vill vara vid dig.
och när jag märker de är det lika dant nu som förut.
att saknaden inte släpper.
det känns som det enda jag klarar är att nöta bort känslorna.
låta tiden gå och hoppas och sörja, hoppas och sörja. tills de är borta av ren utmattning.
just nu känns det som det är allt jag över huvud taget kan göra

Jag kommer alltid älska dig och det håller jag fastvid när jag nu släpper taget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0