kung i stan

Oj, vilken kväll.
hmm, blev en sån där galen kväll igen, galet galet..
hade as kul och bra innan HC, sen blev det ett liiiiitet missförstånd. eller nått.så allt blev skiit!
men kvällen sluutade bra till slut:) sov hos mysis och hade det bra! 

och idag var det en mysig förmiddag:) och sen häng hos jonas! 
har mått som jag förtjänat antar jag. usch usch.
haft söndags ångest hela dagen.. känner mig så kass och dålig idag, efter det igår så finns inte ord!
jag är allt annat än en bra människa, men jag vet vad jag vill.. och skulle aldrig göra något som sårade dig.
och det jag vill just nu är att få vara din, bara din!
... 


nu blir det en go dusch, film och sova!
heelt slut. 

det är med dig som allt känns så jäkla bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0