snöö

som jag misstänkte så var sängen skönare än att springa ut i snöovädret.
så ingen skola idag.. jag orkar inte vara så här dålig! f.n
men jag ska ta tag i pluggandet och göra det hemma ist, blir faktiskt mer gjort här än i skolan.

snart ska vi pälsa på oss och gå ner till stan, göra ett par ärenden och handla lite mat.

jag har ont i lääppen.:(
vi tog en morgon cigg, och emelie var för trött och satte in ciggen åt fel håll ! När den var TÄND!!
bleev endel tårar och mycket skratt, men oooh va ont de gjorde!
HAHA

nu ska jag ha en bra dag:)
nu struntar jag i detta, nu vet jag!
du valde hennes ord, framför mina..
hur mycket jag än skulle försöka och offra skulle hennes ord alltid varit större och vunnit.
all lycka till er



puss sötnosar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0