take my hand,we'll walk this road together

Ligger hemma i sängen hemma hos mamma:) och har äntligen MIN dator!! ska aldrig mer lämna den hemma.
Har alltid med mig den vart jag än går, men i veckan glömde jag den hemma! haha

kom upp till skolan i morse, eller ah Lätt fick upp mig till skolan i morse:) haha
hade tråkigt läggningsgrejjs i 3 timmar, sen lunch sen sprang jag hemmåt.
Var helt slut efter som 3 timmarna i skolan!! herregud, så jag däckade i sängen och kollade Vänner:)
Sen tog jag tåget till säffle, hämtade bilen och Nina och Noelia:)
så vi tog en promenad och sen gick vi hem Till A och nördade Fifa! Oh good Nina är grym! igår vann hon över mig så jag grååt. men idag vann faktisk ja:) haha! 
Jaag ska fjäska för pappa nu så han kan köpa ett PS3 nu... eller så kanske ja får nöja mig med mitt Xbox och bara köpa spelet? haha men vill ha ett rosa! höhö
hann med att träffa mikaela en snabbis förut oxå=) saknat henne ♥

i morgon är det praktik som gäller

mja de var väl de!NEjJ 2 saker till:
Har börjat kolla på lägenheter i Säffle, NU ska jag flytta dit! 
och sen
Ska ja köra på en nykter helg i helgen oxå!:)
såå om nån vill ha chaufför så finns jag;) haha
PusssPusss



Muuumms!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0